Ik zit nu een maandje of vier bij Lalabet en om heel eerlijk te zijn had ik er weinig van verwacht. Het aanbod viel me alleen mee: ergens rond de 3000 slots voor zover ik kan zien. Pragmatic, Yggdrasil en NetEnt zie je overal terug, en de bekende namen zoals Book of Dead, Sweet Bonanza en Gates of Olympus zitten er gewoon tussen.
Waar ik zelf het meeste hang is het live gedeelte. Evolution levert dat stuk en dat scheelt echt: echte croupiers en soms zelfs een Nederlandstalige tafel, met Crazy Time en Monopoly Live erbij. De stream hapert bij mij nooit, zelfs op mobiel data.
Wat betreft dat welkomstpakket: je krijgt 100% tot 500 euro plus 200 free spins, en 50 gratis spins zonder dat je iets stort. Je moet het 35 keer rondspelen, niks bijzonders dus, maar ook niet crimineel. Ik had de voorwaarden vooraf doorgespit, meer daarover staat op Lalabet Review - Online spelen in 2026: een praktische spelersgids als je twijfelt. Een account maken is zo gebeurd en de minimale storting is 10 euro.
Je kunt met iDEAL, Visa/Mastercard of e-wallets als Skrill en Neteller terecht, en crypto kan ook, Bitcoin en Litecoin. Uitbetalen bij Lalabet duurde bij mij ongeveer 24 tot 48 uur, via Skrill zelfs sneller. Dat vond ik wel jammer: de KYC-check sleepte een paar dagen, maar daarna was het geen gedoe meer.
De support is bereikbaar via live chat, meestal reageert er binnen een paar minuten iemand. Lalabet heeft gewoon Nederlandstalige support, hoewel het soms wel copy-paste voelt. Een echte app is er niet, maar de mobiele site werkt gewoon fijn dus dat mis ik eigenlijk niet.
De vergunning komt van Curacao, dus niet onder de Nederlandse KSA — houd daar rekening mee. Ik heb er tot nu toe geen problemen mee gehad, maar ik speel dan ook met bedragen die ik kan missen. |